Blog - Pro koho je BodyTec?

Sportujete „rekreačně“?

Kolo, brusle, běhání, futsal, tenis, golf, pádlování, veslování, plavání... Pokud máte v kalendáři dostatek místa na jakoukoliv aktivitu, gratulujeme Vám.

Chcete být lepší a vyhnout se zbytečným zraněním?

Každý, kdo pravidelně sportuje, chce být rychlejší, silnější, přesnější... Být lepší než minule. Pořád je co zlepšovat, na čem pracovat a to je jedna z klíčových věcí, které nás na sportu baví. Chceme překonávat svoje limity, chceme soutěžit se svými přáteli.

Jak na to?

Těžko na bojišti, lehce na bojišti. U drtivé většiny sportů je důležité, jak jsme fyzicky připraveni. U sezónních sportů bychom proto měli věnovat maximální pozornost mimosezónní přípravě. Udržet se v kondici a rozvíjet svou fyzickou zdatnost.

Vybírat máme z čeho, nabídka pohybových aktivit v každém ročním období je dnes neuvěřitelně rozmanitá.

V Matrix Gym jsme se rozhodli pro EMS (elektrická stimulace svalů). Proč? Systém Miha BodyTec je koncipován tak, aby procvičil 90 % všech svalů pohybového aparátu.

Dostane se i na svaly, které jsou konvenčními technikami procvičitelné velmi obtížně. Svaly vnitřního stabilizačního systému, mezi které patří například i svaly pánevního dna, lze posílit běžně i v posilovně. Jen je to pekelně obtížné. Je potřeba ovládnout perfektně techniku, každého cviku, na což je potřeba mít minimálně ze začátku osobního trenéra.

U EMS tréninku se nepotřebujete nic učit, nic ovládnout. Prostě jen přijdete, obléknete si vestu a pak opakujete jednoduché cviky podle trenéra. Hračka. Za dvacet minut padla a uvidíme se za týden.

Proč je příprava důležitá?

Pro občasné sportovce, stejně jako pro rekreační, je ve vzduchu věčně riziko zranění. Vyšší je, pokud provozujete jednostranný sport bez vyrovnávacího tréninku.

Zvyšuje se tak riziko vzniku svalových dysbalancí, které mohou způsobit různá svalová zranění, nebo v horším případě poškodit kloub, atd.

I to je jeden z hlavních důvodů, proč jsme se rozhodli pro EMS. Elektrické impulsy stimulují svaly rovnoměrně – silnější sval dostane do těla méně, slabší sval dostane zabrat více. Tím se vyrovnávají rozdíly. Zároveň posílí celá svalová skupina a zátěž se tak může rozložit i do sousedících svalů.

Stačí 20 minut týdně a většina zranění se Vám vyhne obloukem.

MatrixGym 
Třída kpt. Jaroše 28 
602 00 Brno

Rezervujte se, zeptejte se

Bořivoj Drastich 
tel.: +420 777 874 118 
e-mail: bob@matrixgym.cz